EN GALEGO

O BNG acusa o desprezo a nosa lingua no simposio “Apuntado ao Mar”

Maria do Mar López, concelleira do BNG, sinalou que unha vez máis temos que facer fincapé no desleixo á nosa lingua que fan as administracións organizadoras deste evento nomeadamente a presidencia da Deputación da Coruña e o noso concello que presta o teatro Jofre para desenvolvelo e onde comprobamos que a nosa lingua queda só enmarcada no nome da actividade.
Rúa Celso Emilio Ferreiro

O BNG propón mellorar a seguridade peonil na rúa Celso Emilio

Iván Rivas, portavoz municipal do BNG, sinalou que se trata dunha vía que é utilizada por moitas persoas e considera que o goberno local ten que facer un esforzo por garantir a seguridade na mesma e advertir a todas as persoas e vehículos que se adentran na mesma que se trata dun vial habilitado como senda peonil.
Grupo municial BNG

O BNG demanda que se solventen os problemas da biblioteca municipal

Iván Rivas, portavoz municipal do BNG, advertiu ao Alcalde da cidade que non pode seguir mirando cara outro lado a respecto dos problemas de persoal do concello e instou ao Alcalde de cidade, Angel Mato, a que proceda á contratación, de xeito inmediato, do persoal necesario para que o servizo poida desenvolverse.

Mon Fernández e Iván Rivas

O BNG emenda os orzamentos da Xunta para mellorar os investimentos en Ferrol

Iván Rivas, portavoz municipal do BNG, asegurou que as emendas presentadas polo BNG son unhas proposta coherentes que responden as demandas, as necesidades e a debates xa maduros na nosa cidade e destacou que resulta sorprendente que por parte da Xunta e do PP se negue de maneira categórica a posibilidade de incorporar algunha destas propostas.